ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Το καλάθι σας

Πολιτική επιστροφών

 Αν ο πελατης παραλαβει λανθασμενο ή διαφορετικο προϊον ή διαφορετικη ολικη/μερικη παραγγελια απο αυτη που ειχε αρχικα παραγγειλει, τοτε επικοινωνει μαζι μας στ”210 4632966" ή με email στο cosmogirlc@gmail.Com και αναλαμβανουμε χωρις καμια επιβαρυνση να του αποστειλουμε εκ νεου το σωστο προϊον
Σε περιπτωση που ο πελατης επιστρεψει ο ιδιος τα προϊοντα στο σημειο παραλαβης της cosmogirl, η αλλαγη γινεται απευθειας και ο πελατης μπορει να επιλεξει προϊοντα ισης αξιας.
Εναλλακτικα, αν ο πελατης επιθυμει να επιστρεψει τα προϊοντα απο το χωρο του, μεσω κουριερ (συνεργαζομαστε με elta courier και γενικη ταχυδρομικη για τις επιστροφες), ισχυει για προϊοντα εως 5 κιλα ή 5 ογκομετρικα κιλα, τοτε θα πρεπει να επικοινωνησει μαζι μας στο "216 8090390" ή με email στο <cosmogirlc@gmail.Com> για να κανονισουμε την παραλαβη απο το χωρο του με courier κατοπιν συνεννοησεως για τα ωραρια. Μολις παραλαβουμε τα προϊοντα και ελεγξουμε την κατασταση τους, συμφωνα με τις παρακατω προϋποθεσεις, την επομενη εργασιμη αποστελλονται τα νεα προϊοντα που παρηγειλ
Σε περιπτωση που ο πελατης επιθυμει για οποιοδηποτε λογο να ακυρωσει ολοκληρη ή μερος της παραγγελιας του  πριν αυτη εκτελεστει, μπορει να επικοινωνησει μεσα σε 24 ωρες με την <cosmogirl.Gr>
– μεσω τηλεφωνου στο “210 4632966" (αστικη χρεωση απο ολη την ελλαδα) καθημερινα δευτερα - παρασκευη απο τις 10.00 π.Μ. Εως 20.00μ.Μ.
– μεσω e-mail στο cosmogirlc@gmail.Com


Προϋποθεσεις:


·         δεν γινονται αλλαγες χωρις τα παραστατικα αγορας (αποδειξη ή τιμολογιο
·         δεν γινονται αλλαγες περαν των 14 ημερολογιακων ημερων απο την ημερα εκδοσης της αποδειξης
·         δεν γινονται αλλαγες σε σκισμενα, χαλασμενα ή σπασμενα προϊοντa
·         δεν γινονται αλλαγες σε ειδη που εχουν εκπτωση ή ειναι σε προσφορa
·         τα προϊοντα πρεπει να ειναι στη αρχικη τους συσκευασια με τα καρτελακια τους
·         δεν γινονται αλλαγες σε προϊοντα που εχει ανοιχτει ή χαλασει η συσκευασια του
·         δεν γινονται αλλαγες σε προϊοντα που εχουν ηδη χρησιμοποιηθει

Σε περιπτωση που εχει προπληρωσει μεσω τραπεζικης καταθεσης, προπληρωμενης/ χρεωστικης/ πιστωτικης καρτας ή paypal, και επιθυμειτε επιστροφη των χρηματων σας ή μερος τους, η επιστροφη της χρηματικης διαφορας θα γινει εντος 3-6 ημερων σε λογαριασμο τον οποιο θα εχει υποδειξει ο πελατης.  Σε περιπτωση που ο πελατης επιθυμει να επιστρεψει το συνολο ή μερος των προϊοντων που του παραδοθηκαν, αναλογα με τον λογο της επιστροφης ισχυουν και διαφορετικες προϋποθεσεις & χρεωσεiς.
 
Διαδικασια επιστροφης προιoντων:
Σε περιπτωση που ο πελατης επιστρεψει ο ιδιος τα προϊοντα στο σημειο παραλαβης της <cosmogirl.Gr>, εντος 14 ημερολογιακων ημερων απο την εκδοση της αποδειξης, η αλλαγη γινεται απευθειας και ο πελατης μπορει να επιλεξει προϊοντα σιγουρα ισης ή μεγαλυτερης αξιας


Εναλλακτικα, αν ο πελατης επιθυμει να επιστρεψει τα προϊοντα απο το χωρο του, μεσω κουριερ (συνεργαζομαστε με elta courier μονο για τις επιστροφες), τοτε θα πρεπει να επικοινωνησει μαζι μας στο “210 4632966" ή με email στο cosmogirlc@gmail.Com, εντος 14 ημερολογιακων ημερων απο την εκδοση της αποδειξης, για να κανονισoyme την παραλαβη απο το χωρο σασ με courier κατοπιν συνεννοησεως για τα ωραρια. Μολις παραλαβουμε τα προϊοντα και ελεγξουμε την κατασταση τους, συμφωνα με τις παραπανω προϋποθεσεις, την επομενη εργασιμη αποστελλονται τα νεα προϊοντα που παρηγγειλατε.


Η χρεωση για τα μεταφορικα αλλαγης με courier ανερχεται στα 5,00 ευρω εντος αττικης. Η αντικαταβολη δεν συμπεριλαμβανεται στο ποσο αυτο και χρεωνεται επιπλεον 1,50 αν τα προϊοντα αλλαγης ξεπερασουν την αρχικη αξια της παραγγελιας.
Σε περιπτωση απομακρυσμενων περιοχων, θα πρεπει ο πελατης να μεταβει στο πλησιεστερο καταστημα ελτα-courier ή γενικης ταχυδρομικης και να στειλει την παραγγελια με χρεωση παραληπτη, χωρις να επιβαρυνθει εκεινος με το κοστος. Μολις παραλαβουμε τα προϊοντα και ελεγξουμε την κατασταση τους, συμφωνα με τις παραπανω προϋποθεσεις, την επομενη εργασιμη αποστελλονται τα νεα προϊοντα που παρηγγειλε
Η χρεωση για τα μεταφορικα αλλαγης με courier ανερχεται στα 5,00 εκτος αττικης. Η αντικαταβολη δεν συμπεριλαμβανεται στο ποσο αυτο και χρεωνεται επιπλεον 1,50 αν τα προϊοντα αλλαγης ξεπερασουν την αρχικη αξια της παραγγελιας.
Σε περιπτωση που εχει προπληρωσει μεσω τραπεζικης καταθεσης, προπληρωμενης/ χρεωστικης/ πιστωτικης καρτας ή paypal, και επιθυμειτε επιστροφη των χρηματων σας ή μερος τους, η επιστροφη της χρηματικης διαφορας θα γινει εντος 3-6 ημερων σε λογαριασμο τον οποιο θα εχει υποδειξει ο πελατης.  Σε περιπτωση που ο πελατης επιθυμει να επιστρεψει το συνολο ή μερος των προϊοντων που του παραδοθηκαν, αναλογα με τον λογο της επιστροφης ισχυουν και διαφορετικες προϋποθεσεις & χρεωσε
Κατα την ολοκληρωση της παραγγελιας σας, ειτε τηλεφωνικα, ειτε μεσω του eshop μας, αποδεχεστε τους παραπανω ορους χρησης και την πολιτικη της <cosmogirl.Gr>


Σε περιπτωση που ο πελατης για οποιονδηποτε λογο θεωρει πως τα προϊοντα του παραδοθηκαν με τη παραγγελια δεν ανταποκρινονται στις αναγκες ή στις επιθυμιες του, εχει το δικαιωμα επιστροφης του συνολου του ποσου των προς επιστροφη προϊοντων με τις εξης προϋποθεσεις


– εντος 14 ημερολογιακων ημερων απο την εκδοση της αποδειξης
– χωρις να εχει ανοιχτει η συσκευασια του προϊοντος, χωρις φθορες και σκισιματα, το προϊον να μην εχει χρησιμοποιηθει και να ειναι πληρες.
– το καθε προϊον να βρισκεται στην ιδια κατασταση με αυτην που παραληφθηκε. Σε καθε περιπτωση σας γνωριζουμε οτι η cosmogirl δεν μπορει να κανει δεκτο προϊον που επιστρεφεται λογω υπαναχωρησης οταν εχει ανοιχθει η αρχικη εργοστασιακη συσκευασια του. Επισημαινεται οτι προκειμενου να προσδιοριστουν η φυση, τα χαρακτηριστικα και η λειτουργια των προϊοντων που αγορασατε οφειλετε να τα χειριζεστε και να τα εξεταζετε με τον ιδιο τροπο με τον οποιο θα σας επιτρεποταν να το πραξετε σε καποιο καταστημα και οχι περισσοτερο απο αυτο.


- να εχει διαθεσιμη την αποδειξη ή το τιμολογιο πωλησης

Ακύρωση παραγγελίας:
Η ακυρωση της παραγγελιας μπορει να πραγματοποιηθει μεσα σε 2 ωρες απο την καταχωρηση της. Μετα το περας των 2 ωρων και μετα την αποστολη της δεν μπορει να ακυρωθει, οποτε εγκειτε σε επιστροφη ή υπαναχωρηση.

Ολοκλήρωση παραγγελίας:
Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα):«η παραγγελια σας ολοκληρωθηκε. Σας ευχαριστουμε. O αριθμός παραγγελίας σας είναι 71243. Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.»

Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης:
* για παραγγελίες εντός αθηνών παρέχεται η δυνατότητα παράδοσης και το σάββατο (εφόσον ζητηθεί στα σχόλια της παραγγελίας με εξτρά κόστος)

Για την ελλάδα, οι ημέρες παράδοσης είναι από δευτέρα μέχρι παρασκευή από τις 9.00 πμ μέχρι 18.00μμ. Mπορείτε να παραλάβετε από το σημείο παραλαβής που δηλώνουμε στο site μας δευτέρα - τετάρτη  10.00 π.Μ - 17.00 μ.Μ. , τρίτη, πέμπτη, παρασκευή 10.00 π.Μ. - 19.00 μ.Μ και σάββατο 10.00 - 15.00 μ.Μ. Οι παραγγελίες που αφορούν παραλαβή από το κατάστημά μας ισχύουν για 5 ημερολογιακές ημέρες.

Παραλαβή προϊόντων:
• στις πρωτεύουσες των νομών της κρήτης (ηράκλειο, χανιά, λασίθι και ρέθυμνο)
• λάρισα
• πάτρα
• θεσσαλονίκη
• αθήνα

Όλες οι παραγγελίες επεξεργάζονται εντός 2-4 εργάσιμων ημερών δευτέρα με παρασκευή και αποστέλλονται σε όλη την ελλάδα και στην κύπρο (με συστημένο ταχυδρομείο):
Η «cosmogirl.Gr» συνεργάζεται με ταχυμεταφορικές εταιρίες -  courier όπως και με μεταφορικές εταιρίες. Σε αυτές παραδίδει από 24-72 ώρες τα προϊόντα, οι οποίες αναλαμβάνουν τη μεταφορά στον τελικό καταναλωτή.

*• εντός 2 έως 3 εργάσιμες ημέρες στην ηπειρωτική ελλάδα και κρήτη (περιοχές εκτός πρωτεύουσας νομών και λασιθίου) , νησιά, εφόσον τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει είναι διαθέσιμα. Για παράδειγμα, εάν βρίσκεστε σε πρωτεύουσα νομού και παραγγείλετε έως τις 15:00 την τρίτη θα παραλάβετε την πέμπτη -παρασκευή ενώ σε απομακρυσμένες περιοχές και χωριά θα παραλάβετε τη δευτέρα - τρίτη. Στην περίπτωση που θέλετε να παραλάβετε την παραγγελία σας πιο γρήγορα, μπορούμε να σας τη αποστείλουμε μέσω express courier με επιπλέον χρέωση σας, αρκεί να το συμπεριλάβετε στα σχόλια της παραγγελίας σας . Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς.

Καθυστέρηση παραγγελίας
Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα. Σε κάθε περίπτωση η καθυστέρηση δεν υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες από την σύναψη της σύμβασης.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα. Σε κάθε περίπτωση η καθυστέρηση δεν υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες από την σύναψη της σύμβασης.